Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да запазя съединителя, маховика и турбото?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от C-e-c-o Покажи съобщение
    Принципно 80% от карането ми е градско и то в пикови часове в най-големите задръствания. Нямам желания да се правя на пилот, освен в единични случаи, когато се налага да се изнеса по-бързо в кръстовище. От време на време пътувам към Северозападнала България през Петрохан и не бих отказал едни 30тина магарета, които си си се усещат при изкачване.

    До колкото виждам чипа средно върви около 300лв, обаче в моя случай не биха ми взели повече от 50лв, НО ако в крайна сметка резултата ще е 4 цифрен (маховик/съединител/турбина) не бих си правил експерименти.
    Относно Петрохан и други проходи е стил на каране и познаване на пътя.......чип там не ти трябва.....специално за планински преход, ако умееш да държиш двигателя в обороти и и избираш подходящите предавки.....чипа отива в историята......много магистрални рейсари с много по мощни коли, сам им късал кайшката точно в завоите....
    И според мен чип не ти трябва....едно е да вземеш максимума от това което ти е предложил производителя, друго е да го натовариш максимално чрез засилване на агрегатите......ако ме разбираш.....затова се предлагат коли с различна мощност......от 70 до 500к.с....
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
      Еха... къде правят ремап за 50 кинта?
      При познат в Михайловград , но се съмнявам, че би направил същата услуга за някой друг.

      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
      Относно Петрохан и други проходи е стил на каране и познаване на пътя.......чип там не ти трябва.....специално за планински преход, ако умееш да държиш двигателя в обороти и и избираш подходящите предавки.....чипа отива в историята......много магистрални рейсари с много по мощни коли, сам им късал кайшката точно в завоите....
      И според мен чип не ти трябва....едно е да вземеш максимума от това което ти е предложил производителя, друго е да го натовариш максимално чрез засилване на агрегатите......ако ме разбираш.....затова се предлагат коли с различна мощност......от 70 до 500к.с....
      Принципно си прав. Аз лично съм го минавал с кола 80 коня (1.6td) без много ядове, но същата кола на 110 (1.9 tdi) определено се караше с по-голяма лекота и даже даваше по-малък разход.
      Last edited by C-e-c-o; d.m.y г., 18:21.

      Comment


      • #18
        Нормално, едната кола е 80 коня, другата 110. Това са 30 коня разлика и разлика във въртящия момент. Колата ти е 140 коня, защо мислиш че ще имаш проблем? Карай си я, както е направена. Като превключваш на правилните предавки и обороти, няма да имаш никакви проблеми.

        Comment

        Working...
        X